Thursday, April 19, 2012

Peer van Hooijdonk

Twitter'dan lütfen Jennifer Johnson'ı takip eder misiniz, kadın inanılmaz komik. Bağıra bağıra gülüyorum. Facebook'a da yazdım gerçi geçen gün ama heralde bakmamışsınızdır. Kefil olurum kendisine.

Bugün döktürüyorum yine. Kafam rahatlayınca bir espriler patlatıyorum arka arkaya sahabdan beri, 61'de Musa Şov gibi.. Telefon faturam 24 saatte 160 lira arttı ve rekor kırdım heralde. Ödev için sabah karşı 2'de 1 saat kadar 5 kişiyle konferans yaptım ve götümde patladı fena. Ama abi ben Amerikan aksanıyla ingilizce konuşan kadınların ses tonunu çok seviyorum. Az kalsın telefonda kadına pardon ama sesiniz inanılmaz diyecektim, zor tuttum kendini.

Trabzonspor Emre için savcılığa suç duyurusunda bulunmuş, eğer samimi olarak bunu destekleyen varsa tamamen arkadaşlığımı ve tüm ilişkimi gözden geçireceğim. İnsanlığından şüphe ederim. 8 maç ceza vermekle 5 ay hapis yatmak arasındaki farkı kavrayamıyosan insan değilsin. Zaten Emre niye döndüki buralara anlasam... Sanki Trabzon yönetimindeki ameleler herkese ırkçılık yapmıyolar $koduğumun Laz'ı!$

No comments:

Post a Comment