Thursday, April 19, 2012

Ciddi Mevzuatlar

Facebook'ta kendi ekledigim/benim arkadasim olan insanlar, Twitter'da da benim elle sectigim insanlar bile yaptiklariyla beni delirtip, kendilerinden nefret ettiriyorsa bir yerde bir sikinti var arkadas.

21. yuzyilda hala zorunlu askerlik diye bir kavram olmasini aklim almiyor. Meclise girdigimde ilk yapacagim is abi. Cok ilkel ve humanist olmayan bir kavram ama $yuce Turk milleti$'nden korktugu icin kimse dile getiremiyor. Birini zorla aylarca silah tutmaya, savasa gitmeye zorlamak ne demek? Askerligi cazip hale getir, maas artir, egitim firsati ver, bak bakalim daha iyi ordumuz oluyor mu olmuyor mu? Lan beni askere alsan ne olur almasan ne olur, ben ne ise yararim dagda kan gorunce ekrana bakamayan adamim.

Merak ediyorum bundan bir 30,40,50 neyse kac sene sonra bu gunlere donup baktigimizda lan nasil uyusturucu yasakmis, cok garip falan diye dusunecek miyiz? Sonucta $koskoca Ozgurlukler Ulkesi$ alkolu yasaklamisti senelerce, simdi baktigimizda nasil olur falan diyoruz. Belki bir kac on sene sonra da ayni seyi ot icin, kokain icin diyecegiz? Sonucta bunlar zaman alan seyler. Once marijuananin legalize edilmesiyle baslayacak, sonra diger uyusturuculara da sicrayabilir. Ben zaten hic anlamiyorum niye illegal de neyse.

Marijuana'nin yasallastirilmasi tartisiliyor da fuhusun yasallastirilmasi niye tartisilmiyor Amerika'da onu da merak ediyorum. Bu sektorlerde acayip para kaybediyorlar haberleri yok. Akillari baslarina gelir yakinda. Almanya'da Hollanda'da hepsi serbest de bir sikintisi gorulmus? Herseyi iyi denetlersen, guvenli kilarsan hic bir sey olmaz arkadas.

No comments:

Post a Comment