Monday, April 9, 2012

Food for Thought

Her zamanki gibi garip bir saatte post. Insan psikolojisi tabii geç saatte artık hormonel bir değişiklikten mi kaynaklanıyor bilmiyorum melatonin dopamin gelen bir hüzün ve düşünce akışları ve akabininde bir tuhaf post.

bir dolmuş sırasındayım kadıköyde. bilgeadam çıkışı geçen pazar günü. tabii o saatte de dolmuş gelmez, beklerim hep. eskiden guiness içtiğimiz bardan bir evsiz adamdan selpak almıştık, o adam yavaş yavaş geliyor dolmuş sırasına. bozuk para istiyo. çıkardım cebimdeki metalleri. arkamdaki kız bi dakika bekle bozdurup geliyorum dedi. adam ben ve yanımdaki kadına döndü ama belki de kendi kendine konuşuyordu "çok hata yaptım ve hatalarımın bedelini ödüyorum" dedi ve ağlamaya başladı... şimdi ben de eve gideyim bir Amerikan dizisi izleyip buradan nefret ediyorum diyeyim, kendimden utandım. teslim olmamış ama insanlık henüzi parayı bozduran kız geri gelip adama 5 lira verdi. belki birgün bizden de bişey olur.


1 comment: